Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10467
Назва: Facilities of forming practice-oriented readiness of future programming engineers for the use of distance learning technologies in their professional activity
Інші назви: Засоби формування практико-орієнтованої готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання технологій дистанційного навчання у своїй професійній діяльності
Автори: Balan, L. A.
Балан, Л. А.
Ключові слова: programming engineer
distance learning technologies
distance education
software
distance learning systems
інженер-програміст
технології дистанційного навчання
дистанційна освіта
програмне забезпечення
системи дистанційного навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Balan L. A. Facilities of forming practice-oriented readiness of future programming engineers for the use of distance learning technologies in their professional activity / L. A. Balan // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2014. - Ariel. Issue №5. - C. 25-31.
Короткий огляд (реферат): The given article is a follow-up of the author’s investigation of forming future programming engineers’ readiness for the use of distance learning technologies in their professional activity. A wide introduction of computer equipment in the academic planning called the creation of independent IT centres of modern higher education institutions into play. The main staff of these centres consists of programming engineers who should have knowledge and skills not only in the field of programming but also should be familiar with the peculiarities of the university work, its branches, standards of the software development of different systems of the academic process. Therefore, on- time personnel training with the necessary skills remains crucial for the time being. Дана стаття є продовженням авторського дослідження щодо формування готовності майбутніх інженерів-програмістів до використання технологій дистанційного навчання у своїй професійній діяльності. Широке впровадження комп’ютерної техніки в академічне планування назвало створення незалежних ІТ-центрів сучасних вищих навчальних закладів. Основний штат цих центрів складається з інженерів-програмістів, які повинні мати знання та навички не тільки в галузі програмування, але також повинні бути обізнані з особливостями роботи університету, його філіями, стандартами розробки програмного забезпечення різних систем академічного процес. Тому своєчасне навчання персоналу з необхідними навичками на сьогодні залишається вирішальним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10467
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balan L. A. 2014 5.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.