Browsing by Subject musical art

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Methodological approaches to pop and vocal training of future music teachersХодот, Аліна Олексіївна; Khodot, Alina; Новська, Олена Рудольфівна; Novska, Olena Rudolfivna
2018Pedagogical conditions for formation of methodological culture of a future music teacher on the principles of hermeneutic approachKoval, Anastasiia
2023Pedagogical conditions for the formation of audio-intonation culture of future specialists in the field of musical art in the process of piano trainingMartyniuk, О.
2017Teaching Activities Self-Regulation by Means of Art TherapyHubina, Svitlana; Губіна, Світлана Іванівна
2022Активізація уваги підлітків у процесі вокально-хорової роботи на уроках музичного мистецтваПінті, Альона
2018Дидактичні основи інтерпретації сутності та структурно-змістовних аспектів музичної культури студентів-вокалістівІригіна, Світлана Олександрівна; Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
2023До проблеми методологічного забезпечення формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовкиКьон, Наталя Георгіївна; Koehn, Natalya Georgiivna; Степанова, Людмила Василівна; Stepanova, Lyudmila Vasylivna; Толстова, Наталя Михайлівна; Tolstova, Natalia
2021Методичні рекомендації «Історія еволюції художніх стилів зарубіжної музики» для самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня здобувачів вищої освіти, спеціальності: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), 025 Музичне мистецтво. Змістовий модуль І. Музична культура Східної Європи від Середньовіччя до епохи Просвітництва. Змістовий модуль ІІ. Стильові течії східноєвропейської музичної культури першої половини ХІХ ст.Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna
2020Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Педагогіка вищої освіти» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 025 (Музичне мистецтво)Ноздрова, Оксана Павлівна; Nozdrova, Oksana Pavlivna
2020Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Педагогіка мистецтва» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)Ноздрова, Оксана Павлівна; Nozdrova, Oksana Pavlivna
2018Особливості творчого музикування як способу самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва у сучасному артпросторіДемидова, Марина Григорівна; Demidova, Maryna Hryhorivna; Чень, Чень; Cheng, Cheng
2023Особливості формування етнокультурної обізнаності майбутніх учителів музичного мистецтва франкаBatiuk, Nataliya Orestivna; Батюк, Наталія Орестівна; Степанова, Людмила Василівна
2021Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освітиРеброва, Ганна Олександрівна; Rebrova, Ganna Oleksandrivna
2023Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до культурної трансмісії засобами пісенного фольклоруХуан Юйси; Huang Yuxi
2018Розвиток тембрового слуху дітей молодшого шкільного віку в процесі інструментального музикуванняЛевицька, Ірина Миколаївна; Levitska, Iryna Mykolayivna
2018Теоретико-методичні основи інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні та Польщі в історичній ретроспективіНіколаї, Галина Юріївна; Nikolai, Halyna Yu; Зав’ялова, О. К.
2023Формування духовної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами хорових творівВан Чжецін; Wang Zheqing
2023Формування етностильових виконавських умінь майбутніх магістрів музичного мистецтва за художньо-герменевтичним підходомФан Фей; Fang Fei
2023Формування педагогічно-інтерпретаційної майстерності майбутніх викладачів вокалуГо Яньжань; Guo Yaran
2023Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки: дис. доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)Сюй Сінчжоу; Xu Xingzhou