Browsing by Subject learning

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English LanguageЄмельянова, Дар’я Володимирівна; Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna; Тадеуш, Ольга Харлампіївна; Tadeush, Olga Kharlampiivna; Dushechkina, N.; Masliuk, K.; Malyshevskyi, O.; Demchenko, I.
2017Learning activity as a psychological-pedagogical phenomenonMalykhin, Oleksandr; Burovytska, Yuliia
2016Medical professionalism: teaching and learningShooshtarizede, S.; Reza Yousefi, A.; Keshtiaray, N.; Шуштарзаде, Ш.; Реза Юсефі, А.; Кештіарай, Н.
2021Possibilities of using ICT tools in the educational process by future teachers of technologiesШтайнер, Тетяна Віталіївна; Shtainer, Tetyana Vitaliivna
2017Емоційна регуляція пізнавальної діяльності: концепція, механізми, умовиЧебикін, Олексій Якович; Chebykin, Oleksij Yakovych
2023Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя з фізичної культуриБашавець, Наталія Андріївна; Bashavets, Nataliia Andriivna; Фаріонов, В. М.; Романенко, В. В.; Білогур, В. Є.; Штурба, В. В.; Farionov, V. M.; Romanenko, V. V.; Bilogur, Vlada Yevheniivna; Shturba, V. V.
2016Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярівЧебикін, Олексій Якович; Chebykin, Oleksij Yakovych