Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9974
Назва: Засоби пропаганди та інформаційна зброя в сучасній інформаційній війні
Інші назви: Advocacy tools and information in modern weapons iformation war
Автори: Стадник, Альона Георгіївна
Stadnik, Olena Georgiivna
Ключові слова: інформаційна війна
пропаганда
пропагандистське повідомлення
громадська думка
ЗМІ
Інтернет
усна пропаганда
телебачення
information warfare
information weapons
propaganda
propaganda messages
public opinion
media
Internet
oral propaganda channels
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Стадник А. Г. Засоби пропаганди та інформаційна зброя в сучасній інформаційній війні / А. Г. Стадник // Перспективи. – 2016 – №1. – С. 112-121.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми «пропаганди», яка сьогодні часто трактується як засіб нав’язування населенню потрібної ідеології в процесі проведення інформаційної війни. Зазначено, що у пропаганді центральне місце займає пропагандистське повідомлення, яке відповідним чином є підготовленою інформаційною структурою, що враховує потреби пропаганди. У статті визначено, що основними засобами інформації, які використовують з цією метою для впливу на масову свідомість та громадську думку під час інформаційної війни є: засоби масової інформації; засоби масової усної пропаганди; Інтернет; особисті контакти населення із політиками, державними службовцями; засоби наочної агітації та деякі інші. Наведені засоби включають різноманітні канали інформації, відповідно – спеціальні різновиди інформаційної зброї. У статті виділено три принципові особливості, які відрізняють інформаційну зброю від звичайної, а саме: асиметрія, мімікрія, адаптація. This article analyzes the problem of "propaganda", which today is often interpreted as a means of imposing ideology population required in the process of information warfare. It is noted that the promotion is central to the propaganda message that is appropriately prepared information structure that takes into account the needs of propaganda. The article stipulates that the major media, using for this purpose to influence public consciousness and public opinion in the information war is: the media; Mass verbal propaganda; Internet; personal contacts with public policy makers, civil servants; means billboards and others. These tools include a variety of information channels, respectively - a special kind of information weapons.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9974
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stadnik 2016.pdf555.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.