Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996
Назва: Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами
Інші назви: Обогащение речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений социально-обрядовыми фразеологизмами
Enriching prospective teachers’ speech by means of social and ritual-related idioms
Автори: Маркотенко, Тамара Савеліївна
Markotenko, Tamara Savelyivna
Ключові слова: увиразнення мовлення
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
соціально-обрядові фразеологізми
когнітивно-розвивальні вправи
педагогічні умови
выразительность речи
enriching prospective teachers’ speech
social and ritual-related idioms
cognitive and stimulating tasks
cross-curriculum communication
educational environment
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Маркотенко, Т. С. Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тамара Савеліївна Маркотенко; наук. кер. Н. В. Гавриш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами. Визначено педагогічні умови увиразнення мовлення майбутніх вихователів (занурення студентів в історико-культурний аналіз народних звичаїв, обрядів, норм поведінки, віддзеркалених у фразеології; забезпечення міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків фахових дисциплін мовознавчого, літературознавчого й педагогічного циклів; цілеспрямоване послідовне впровадження в навчальний процес ВНЗ системи когнітивно-розвивальних вправ фразеологічного змісту). The thesis deals with the issue of enriching prospective teachers’ speech by means of social and ritual-related idioms. Educational environment for researching this aspect along with its optimality have been defined and examined (providing main disciplines of linguistic, literary-studying and pedagogical series of training with the cross-curriculum and inter-subject communications; intensifying students’ skills and knowledge in the realm of historical and cultural analysis of folkways, rites, norms of behavior reflected in the phraseology; purposeful and consistent university-wide implementation of the system of cognitive and stimulating tasks with the idiomatic subject-matter); specifying the levels of teachers’ prospective speech such as advanced, sufficient, intermediate and low on the basis of defined criteria (motivational, vocal, literary-creative, methodical).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Markotenko.aref.pdf198.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.