Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/995
Title: Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами
Other Titles: Обогащение речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений социально-обрядовыми фразеологизмами
Enriching prospective teachers’ speech by means of social and ritual-related idioms
Authors: Маркотенко, Тамара Савеліївна
Маркотенко, Тамара Савельевна
Markotenko, Tamara Savelyivna
Keywords: увиразнення мовлення
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
соціально-обрядові фразеологізми
когнітивно-розвивальні вправи
педагогічні умови
выразительность речи
будущие воспитатели дошкольных учебных заведений
социально-обрядовые фразеологизмы
когнитивно-развивающие упражнения
педагогические условия
enriching prospective teachers’ speech
social and ritual-related idioms
cognitive and stimulating tasks
cross-curriculum communication
educational environment
Issue Date: 2011
Publisher: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Citation: Маркотенко, Т. С. Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тамара Савеліївна Маркотенко; наук. кер. Н. В. Гавриш; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". – Луганськ, 2001. – 244 с.
Abstract: У дисертації досліджено проблему увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів соціально-обрядовими фразеологізмами. Визначено педагогічні умови увиразнення мовлення майбутніх вихователів (занурення студентів в історико-культурний аналіз народних звичаїв, обрядів, норм поведінки, віддзеркалених у фразеології; забезпечення міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків фахових дисциплін мовознавчого, літературознавчого й педагогічного циклів; цілеспрямоване послідовне впровадження в навчальний процес ВНЗ системи когнітивно-розвивальних вправ фразеологічного змісту). В диссертации исследуется проблема выразительности речи будущих воспитателей дошколь-ных учебных заведений. На основе теоретического анализа и изучения содержательных и процессуальных характеристик рече-языковой подготовки будущих специалистов дошкольных учебных заведений были обоснованы педагогические условия формирования выразительности речи будущих воспитателей социально-обрядовыми фразеологизмами (обеспечение межпредметных и внутрипредметных связей профессиональных дисциплин языковедческого, литературоведческого и педагогического циклов; погружение студентов в историко-культурный анализ народных обычаев, обрядов, норм поведения, которые отражены во фразеологии; целенаправленное последовательное введение в учебный процесс в вузе системы когнитивно-развивающих упражнений фразеологического содержания). The thesis deals with the issue of enriching prospective teachers’ speech by means of social and ritual-related idioms. Educational environment for researching this aspect along with its optimality have been defined and examined (providing main disciplines of linguistic, literary-studying and pedagogical series of training with the cross-curriculum and inter-subject communications; intensifying students’ skills and knowledge in the realm of historical and cultural analysis of folkways, rites, norms of behavior reflected in the phraseology; purposeful and consistent university-wide implementation of the system of cognitive and stimulating tasks with the idiomatic subject-matter); specifying the levels of teachers’ prospective speech such as advanced, sufficient, intermediate and low on the basis of defined criteria (motivational, vocal, literary-creative, methodical).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/995
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркотенко Тамара Савеліївна.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.