Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9940
Назва: Феномен лидерства: социально-философский аспект
Інші назви: Leadership phenomenom: social-philosophical aspect
Автори: Надыбский, Николай Иванович
Nadybsky, Nikolay Ivanovich
Надибська, Оксана Ярославівна
Nadybska, Oksana Yaroslavivna
Ключові слова: лідерство
емоційний інтелект
резонансне і дисонансне лідерство
м’які навички
креативне мислення
leadership
emotional intelligence
resonant and dissonance leadership
soft skills
creative thinking
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Надыбский Н. И. Феномен лидерства: социально-философский аспект / Н. И. Надыбский, О. Я. Надыбская // Перспективи. – 2019. – №2 – С.20-25.
Короткий огляд (реферат): Лідерство сьогодні – одна з найважливіших навичок, якими повинен володіти керівник, якщо він хоче бути успішним. Важливість лідерства обґрунтована тим, що так чи інакше в організації існують формальні та неформальні лідери, які й ведуть компанію вперед. Далеко не завжди це одна і та сама людина. Тому важливо пам’ятати, що хоча керівнику (формальному лідерові) і бажано володіти лідерськими якостями, але його функції відрізняються від тих, які виконує неформальний лідер (якщо ці ролі виконує одна людина, вона повинна розмежувати їх). При цьому важливо відзначити, що лідерство сьогодні багато в чому базується на емоційному інтелекті (EQ) – умінні розуміти і контролювати свої емоції, а також розуміти і взаємодіяти з емоціями інших людей. Основне завдання лідерства в такому випадку – «запалювати» людей, викликати в них готовність до дії. І цьому вмінню, як і харизмі, можна і потрібно вчитися. Сьогодні численними дослідженнями доведено, що це не вроджені вміння, які або є у людини, або їх немає, а навички, котрі можна розвинути навіть з нуля. Такі навички, які важко виміряти, але які суттєво впливають на якості роботи будь-якої людини (і в тому числі лідера), називають soft skills. З 2016-го року на Всесвітньому економічному форумі в Давосі саме такі навички були визнані найбільш затребуваними з боку роботодавців. Одною з таких «навичок» є харизма. Харизматичні особистості майстерно налагоджують емоційний зв’язок з людьми, змінюють їхні думки і поведінку відповідно до необхідності, і за рахунок таких здібностей вони часто отримують у свої руки лідерство, притому з повної згоди інших людей. Геніальне лідерство зачіпає наші емоції. Успіх лідера залежить від того, як він це зробить, його головним завданням при цьому є направити емоції людей в потрібне русло. Саме ці характеристики притаманні резонансному лідерству, за допомогою якого можна пробудити у людей найкращі якості. Leadership today is one of the most important skills that a leader must possess if he wants to be successful. The importance of leadership is justified by the fact that there are formal and status leaders who lead the company forward. It is rarely the same person. Therefore, it is important to remember that although it is desirable for a formal leader to have leadership qualities, his functions differ from those performed by a factual leader (or, if one person performs these roles, he must distinguish them). In the modern world, the most widespread type of leader is a ’self-made man’ who is able to create something huge from scratch. However, it is not possible without the support of the followers, who trust their leader and ready to work under his guidance. Such kind of relations is called ’leaderfollower’ and can be viewed during the whole history of humanity, including modern times. It is important to note that leadership today is largely based on emotional intelligence (EQ) – the ability to understand and control emotions, as well as understand and interact with the emotions of other people. The main task of a leader, in this case, is to make people ready for action. Also, such skill as charisma must be learned. Today, numerous studies have proved that these are not innate skills but can be developed. Skills that are difficult to measure, but which significantly affect the quality of work of any person (including the leader), are called ’soft skills.’ In 2016, at the World Economic Forum in Davos, precisely such skills were recognized as the most demanded by employers. Leaders have to solve complex problems, think critically, be creative, and have teamwork skills and emotional intelligence. Such leaders masterfully establish emotional connections with people, change their opinions and behavior in accordance with the needs. These characteristics are natural for resonant leadership, who can awake the best qualities in people
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9940
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nadybsky 2019.pdf237.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.