Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/993
Title: Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості
Other Titles: Психологические условия развития способностей младших школьников к словесному творчеству
Psychological environment contributing to the development of the skills of verbal creativity in schoolchildren of junior classes
Authors: Малихіна, Олена Євгенівна
Малыхина, Елена Евгеньевна
Malykhina, Olena Evgenivna
Keywords: літературна творчість
словесна творчість
літературні здібності
структура здібностей
творча уява
образне мислення
логічна пам'ять
розвиток здібностей молодших школярів
литературное творчество
словесное творчество
литературные способности
структура способностей
творческое воображение
образное мышление
логическая память
развитие способностей младших школьников
literary creative work
verbal creative work
literary skills
skills structure
creative imagination
creative thinking
logic memory
developing the skills in junior schoolchildren
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Малихіна, О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Олена Євгенівна Малихіна; наук. кер. Л. І. Волошенко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2009. – 219 с.
Abstract: Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальному вивченню психологічних умов розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості у ході шкільного навчання. Виявлено структуру, критерії та рівні, умови розвитку здібностей до словесної творчості у дітей молодшого шкільного віку. Диссертация посвящена теоретическому обоснованию, экспериментальному изучению психологических условий и уровней развития способностей к словесному творчеству у детей младшего школьного возраста, а также поиску путей их развития в естественных условиях школьного обучения. This thesis is dedicated to the theoretical substantiation and experimental studies of psychological environment contributing to the development of skills for verbal creative work in children of junior classes during their studies at school. The structure, criterions, levels and environment contributing to the development of skills for verbal creative work in schoolchildren of junior classes have been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/993
Appears in Collections:Дисертації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.