Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9905
Title: Формування вмінь майбутніх учителів математики оцінювати навчальні досягнення учнів: методичні рекомендації
Authors: Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Нєдялкова, Катерина Василівна
Nedyalkova, Katerina
Keywords: методичні рекомендації
майбутні учителі математики
формування вмінь
курс шкільної математики
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нєдялкова К. В., Тумбрукакі А. В. Формування вмінь майбутніх учителів математики оцінювати навчальні досягнення учнів: методичні рекомендації. Одеса: ТОВ «Рекламсервіс», 2020. 36 с.
Abstract: Розроблені методичні рекомендації містять завдання із різних тем курсу шкільної математики щодо формування вмінь майбутніх учителів оцінювати начальні досягнення здобувачів середньої освіти. Представлені матеріали впроваджено у процес викладання дисципліни педагогічного ЗВО «Методика навчання шкільного курсу математики» у контексті формування фахових компетентностей майбутніх учителів математики. Рекомендовано студентам, магістрантам, аспірантам, викладачам, методистам, учителям. The developed methodical recommendations contain tasks on various topics of the school mathematics course on the formation of skills of future teachers to assess the achievements of secondary school students. The presented materials are introduced into the process of teaching the discipline of pedagogical university "Methods of teaching a school course of mathematics" in the context of the formation of professional competencies of future teachers of mathematics. Recommended for students, undergraduates, graduate students, teachers, methodists, teachers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9905
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannia vmin.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.