Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/989
Назва: Підготовка майбутніх менеджерів освіти до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії
Інші назви: Training of the future managers of education to the control of general educational establishment in the terms of inclusion
Автори: Малік, Марина Валентинівна
Malik, Maryna Valentynivna
Ключові слова: майбутні менеджери освіти
інклюзія
інклюзивна освіта
загальноосвітній навчальний заклад в умовах інклюзії
педагогічні умови
future managers of education
inclusion
inclusive education
general educational establishment in the terms of inclusion
pedagogical terms
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Малік, М. В. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Марина Валентинівна Малік; наук. кер. С. К. Хаджирадєва; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів освіти до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії (забезпечення розвитку професійно важливих якостей менеджерів освіти, спрямованих на ефективне здійснення ними управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії; наявність позитивної мотивації менеджерів освіти до запровадження принципів інклюзивної освіти; створення банку інформаційно-методичних ресурсів для забезпечення аудиторної і самостійної роботи майбутніх менеджерів освіти). In the dissertation an author had originally determined the pedagogical conditions of trainig for future managers of education to the control of general educational establishment in the terms of inclusion (providing of development of professionally important qualities of managers of education, directed to effective realization of control of general educational establishment in the terms of inclusion; presence of positive motivation of managers of education to introduction of principles of inclusive education; creation of bank of informative-methodical resources for providing of auditorium and independent work of future managers of education).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/989
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malik.aref.pdf199.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.