Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9840
Назва: Типологічна систематика суб'єктів гламуру
Автори: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Ключові слова: гламур
бренд
онтологія
реальність
типологія
модель
суспільство
споживання
Дата публікації: 2019
Видавництво: КСК-Альянс
Бібліографічний опис: Семко Я. С. Типологічна систематика суб'єктів гламуру // Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. Запоріжжя : КСК-Альянс, 2019. Випуск 39. Том 1. C. 112-120.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджується сутність гламуру, що став для сучасного масового суспільства обумовленою реальністю. Гламур, надаючи «особливий окрас» сучасному капіталізму, поділяє суспільство на нові групи. Логіка гламуру базується на ідеї особистого успіху та спотворює сенси суспільного та особистого буття людини. Сучасна масова людина перебуває у просторі тотальної симуляції. Метою дослідження є спроба типології системних суб'єктів гламуру у сучасному українському суспільстві. Оскільки будь-яка класифікаційна система працює в парадигмі свого часу, то множинність основ таксонів суб'єктів гламуру була проаналізована в контексті об'єктивних трансформацій сучасного соціуму. Темпоральний розрив природи і культури, імперативно заданий викликом техногенної цивілізації, став онтологічною причиною в ґенезі антропологічної складової амбівалентності homo glamuricus.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9840
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
typological.pdf397.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.