Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9840
Title: Типологічна систематика суб'єктів гламуру
Authors: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Keywords: гламур
бренд
онтологія
реальність
типологія
модель
суспільство
споживання
Issue Date: 2019
Publisher: КСК-Альянс
Citation: Семко Я. С. Типологічна систематика суб'єктів гламуру // Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. Запоріжжя : КСК-Альянс, 2019. Випуск 39. Том 1. C. 112-120.
Abstract: В статті досліджується сутність гламуру, що став для сучасного масового суспільства обумовленою реальністю. Гламур, надаючи «особливий окрас» сучасному капіталізму, поділяє суспільство на нові групи. Логіка гламуру базується на ідеї особистого успіху та спотворює сенси суспільного та особистого буття людини. Сучасна масова людина перебуває у просторі тотальної симуляції. Метою дослідження є спроба типології системних суб'єктів гламуру у сучасному українському суспільстві. Оскільки будь-яка класифікаційна система працює в парадигмі свого часу, то множинність основ таксонів суб'єктів гламуру була проаналізована в контексті об'єктивних трансформацій сучасного соціуму. Темпоральний розрив природи і культури, імперативно заданий викликом техногенної цивілізації, став онтологічною причиною в ґенезі антропологічної складової амбівалентності homo glamuricus.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9840
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
typological.pdf397.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.