Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/981
Назва: Підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників
Інші назви: Future Educators’ Training for Computer Technology Application in Senior Preschool-age Children’s Cognitive Activity Organization
Автори: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: пізнавальна діяльність дошкільників
організація пізнавальної діяльності дошкільників
комп’ютерні технології
готовність майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників
педагогічні умови
preschoolage children’s cognitive activity organization
computer technologies
readiness of future educators for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization
pedagogical factors
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мардарова, І. К. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп'ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ірина Костянтинівна Мардарова; наук. кер. І. А. Княжева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників; визначено поняття «готовність майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників»; розкрито сутність підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників; уточнено поняття «пізнавальна діяльність дошкільників», «організація пізнавальної діяльності дошкільників». The thesis deals with the issue of future educators’ training for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization. The pedagogical factors of future educators’ training for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization have been, theoretically substantiated and experimentally verified. The notion “readiness of future educators for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization” has been defined. The content of future educators’ training for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization has been revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/981
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mardarova.aref.pdf226.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.