Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/980
Title: Підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників
Other Titles: Future Educators’ Training for Computer Technology Application in Senior Preschool-age Children’s Cognitive Activity Organization
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Keywords: пізнавальна діяльність дошкільників
організація пізнавальної діяльності дошкільників
комп’ютерні технології
готовність майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників
педагогічні умови
preschool-age children’s cognitive activity
preschool-age children’s cognitive activity organization
computer technologies
readiness of future educators for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization
pedagogical factors
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мардарова, І. К. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп'ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ірина Костянтинівна Мардарова; наук. кер. І. А. Княжева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 239 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників; визначено поняття «готовність майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників». The thesis deals with the issue of future educators’ training for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization. The pedagogical factors of future educators’ training for computer technology application in senior preschool-age children’s cognitive activity organization have been, theoretically substantiated and experimentally verified.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/980
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мардарова Ірина Костянтинівна.pdf7.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.