Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9710
Назва: Синергетичний підхід у підвищенні якості педагогічних досліджень
Автори: Карпова, Елла Едуардівна
Karpova, Ella Eduardivna
Ключові слова: синергетичний підхід
вища школа
якість педагогічних досліджень
методологія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Карпова Е. Синергетичний підхід у підвищенні якості педагогічних досліджень / Е. Карпова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 98-102.
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано проблеми розвитку теорії і практики освіти, що вимагають вдосконалення методології педагогічних досліджень, визначено передумови використання синергетичного підходу як інструменту підвищення якості педагогічних досліджень, розкрито його основні пізнавальні функції та етапи становлення. Схарактеризовано властивості педагогічних явищ і процесів, що відповідають законам синергетики, основні вимоги і дослідницькі завдання щодо дослідження природи самоорганізації і саморозвитку на прикладі навчального процесу вищої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9710
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvmdup_2018_1_20.pdf204.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.