Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9600
Назва: Влияние интернета на электоральное поведение: зарубежный опыт и украинские реалии
Інші назви: The influence of the internet on electoral behavior: international experience and ukrainian realities
Автори: Лісеєнко, Олена Василівна
Лисеенко, Елена Васильевна
Liseyenko, Olena Vasylivna
Ключові слова: мережа Інтернет
політична комунікація
електоральна поведінка
електоральні уподобання
політичні блоги
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лисеенко Е. В. Влияние интернета на электоральное поведение: зарубежный опыт и украинские реалии / Е. В. Лисеенко // Перспективи. – 2014. – №2. – С. 54-61.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу впливу мережі Інтернет як інформаційно-комунікативного чинника на формування електоральних переваг в умовах інформаційного суспільства. Виділяються різні фактори, що впливають на формування електоральних уподобань і електоральної поведінки. Обґрунтовано, що мережа Інтернет як фактор формування політичних настроїв та поведінки не тільки якісно видозмінює старі уявлення, установки, стереотипи, а й формує нові форми поведінки, моделі взаємовідносин між політичними інститутами та індивідами. Проведений компаративний аналіз даних національного екзит-полу і інтернет-екзит-полу під час парламентських виборів 26 жовтня 2014, який свідчить про те, що електоральні уподобання інтернет-виборців України відрізняються від електоральних уподобань громадян українського суспільства, які взяли участь у виборах. This article analyzes the impact of the Internet as an information and communication factors on the formation of electoral preferences in the information society. Highlighted the various factors influencing the formation of electoral preferences and electoral behavior. Substantiated that the Internet as a factor in the formation of political attitudes and behavior, not only qualitatively alters the old ideas, attitudes, stereotypes, but also creates new forms of behavior, models of the relationship between political institutions and individuals. Conducted a comparative analysis of national exit poll and online exit poll during the parliamentary elections of October 26, 2014, which suggests that the electoral preferences of online voters in Ukraine differ significantly from the electoral preferences of the citizens of the Ukrainian society, who participated in the elections.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9600
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyseenko.pdf375.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.