Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/955
Назва: Формування корпоративної культури в майбутніх виноробів у процесі фахової підготовки
Інші назви: Formation of corporative culture of future wine-producers in the process of professional training
Автори: Ногінська, Аліна Олександрівна
Noginska, Alina Oleksandrivna
Ключові слова: корпоративна культура
майбутні винороби
педагогічні умови
фахова підготовка
future wine-producers
corporative culture
pedagogical conditions
professional training
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Ногінська, А. О. Формування корпоративної культури в майбутніх виноробів у процесі фахової підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Аліна Олександрівна Ногінська; наук. кер. Н. І. Кожемякіна; Одес. держ. аграр. ун-т. – Одеса, 2010. – 245 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше науково обґрунтовано і визначено сутність і структуру поняття “корпоративна культура майбутніх виноробів”; визначено педагогічні умови (залучення студентів до взаємодії та взаємовідносин в андрагогічній моделі навчання; забезпечення міжпредметних зв’язків у формуванні корпоративної культури майбутніх виноробів; наявність методичного супроводу майбутніх виноробів у процесі аудиторного навчання та їхньої самостійної роботи); розроблено експериментальну модель формування корпоративної культури виноробів, що реалізується в три етапи: інформаційно-когнітивний, діяльнісно-репродуктивний, діяльнісно-адаптивний. In the dissertation for the first time was scientifically grounded and defined the essence and structure of a notion “corporative culture of future wine-producers”: the pedagogical conditions have been defined (integration of the students into interaction and interrelations in frames of andragogical model of learning); actualization of interdisciplinal connections in the process of formation of corporative culture of future wine-producers; presence methodological support of future wine-producers in the process of learning in classes and self-learning); the experimental model of the formation of the corporative culture of future wine-makers has been developed, it contains three stages: informational and cognitive, active and reproductive, active and adaptive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/955
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ногінська Аліна Олександрівна.pdf918.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.