Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/946
Назва: Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання
Інші назви: Theoretical and Methodical Grounds for Training Future Specialists in the Sphere of Preschool Education within the System of Part-time Education
Автори: Нестеренко, Вікторія Володимирівна
Nesterenko, Victoria Volodymyrivna
Ключові слова: підготовка
майбутні фахівці дошкільної освіти
заочне навчання
підготовленість до самостійної навчальної діяльності
андрагогічна модель
педагогічні умови
training
readiness
future
specialists in the sphere of preschool education
part-time education
independent academic activity
andragogical model
pedagogical conditions
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Нестеренко, В. В. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.08 / Вікторія Володимирівна Нестеренко; наук. консультант Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 507 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено та науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх фахів-ців дошкільної освіти в системі заочного навчання, яка охоплює методологічний, теоретичний та технологічний концепти; андрагогічну модель підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання; обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання; визначено поняття «підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання», «підготовленість студентів заочної форми навчання до самостійної навчальної діяльності», компоненти, показники підготовленості студентів заочної форми навчання до самостійної навчальної діяльності. Розроблено експериментальну ме-тодику підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання. The conception aimed at training future specialists in the sphere of preschool education within the system of part-time education embracing the methodological, theoretical and technological concepts as well as the andragogical model aimed at training future specialists in the sphere of preschool education within the system of part-time education are elaborated and scientifically grounded in the dissertation; the pedagogical conditions facilitating the training of future specialists in the sphere of preschool education within the system of part-time education are grounded; the notions “training of fu-ture specialists in the sphere of preschool education within the system of part-time education” and “readi-ness of part-time students for independent academic activity” as well as the components and indices signifying the readiness of the part-time students for independent academic activity are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/946
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко Вікторія Володимирівна.pdf2.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.