Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9469
Назва: Шляхи трансформації історичної освіти у ракурсі постмодернізму
Інші назви: The ways of transformation of history education in perspective of postmodernism
Автори: Добролюбська, Юлія Андріївна
Dobrolyubska, Yulia Andriivna
Ключові слова: історична освіта
репродуктивність
навчальна діяльність
історіографічний зміст
дидактична форма
history education
reproductivity
educational activity
historiographical content
didactic form
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Добролюбська Ю. А. Шляхи трансформації історичної освіти у ракурсі постмодернізму / Ю. А. Добролюбська // Перспективи. – 2013. – №4. – С. 35-39.
Короткий огляд (реферат): Здійснена спроба сформулювати можливі шляхи трансформації системи історичної освіти у межах розвитку ідей постмодернізму. Констатовано, що при всіх відмінностях шкільної та вузівської історичної освіти можна виявити їх корінну спільність – панування репродуктивної навчальної діяльності. Стверджується, що історичну освіту можна розглянути як дискурсивну практику, яка складається з двох потоків: історіографічного змісту та дидактичної форми. Дискурс сучасного підручника з історії влаштований таким чином, що не передбачає постановку проблеми історичної достовірності. В якості можливого варіанту трансформації технології історичної освіти передбачається робота зі спеціально зібраними текстовими конструктами, що допоможе перетворити освітній процес з детерміністського на імовірнісний. The was carried out an attempt to formulate the possible ways of transformation of history education in the development of ideas of postmodernism. Stated that despite all the differences school and high school history education we can discover their fundamental commonality – reproductive dominance training activities. Argues that history education can be considered as a discursive practice, which consists of two streams: historiographical content and didactic form. Discourse of contemporary history textbook is designed in such a way that does not involve posing problems of historical authenticity. In a variant of the historical transformation of technology education is supposed to work with a specially assembled textual constructs that will help transform the educational process from deterministic to probabilistic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9469
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrolyubska. 2013.pdf342.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.