Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9452
Назва: Ефективність витрат кандидатів на політичну рекламу в президентських кампаніях в Україні: порівняльний аналіз (2014 та 2019 роки)
Інші назви: Effectiveness of candidates costs on political advertising in presidential campaigns in Ukraine: comparative analysis (2014 and 2019)
Автори: Музиченко, Ганна В’ячеславівна
Muzychenko, Hanna Vyacheslavivna
Ключові слова: політична реклама
політична агітація
електоральний процес
виборча кампанія
виборчий фонд
витрати на політичну рекламу
ефективність витрат
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Музиченко Г. В. Ефективність витрат кандидатів на політичну рекламу в президентських кампаніях в Україні: порівняльний аналіз (2014 та 2019 роки) / Г. В. Музиченко // Політикус : наук. журнал. – 2020. – № 2. – С. 59–64.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз місця та ролі політичної реклами та політичної агітації в електоральному процесі на прикладі позачергових виборів Президента України в 2014 та 2019 рр. Визначено поняття «політична реклама» в межах українського законодавства та встановлено особливості правового регулювання її здійснення під час виборів Президента України. У законодавстві України немає чіткого визначення терміну «політична реклама», всі питання фінансового характеру, пов’язані з виробленням, розміщенням і розповсюдженням політичної реклами відбувається виключно в межах виборчого фонду кандидатів у Президенти. Обмеження стосуються форм політичної агітації та обсягів її фінансування. З’ясовано, що політична реклама є формою передвиборної агітації та може фінансуватися лише зі спеціально створеного кандидатом на пост Президента виборчим фондом, розмір якого, на відміну від виборів у представницькі органи влади, не є обмеженим. Виборчий фонд кандидата на пост Президента України формується за рахунок його власних коштів, коштів партії, яка висунула кандидата, а також добровільних внесків фізичних осіб. Проведено аналіз виборчих фондів кандидатів на пост Президента на предмет встановлення залежності між витратами та результатом, що є одним із критеріїв ефективності політичної реклами в електоральному процесі. З цією метою проаналізовано структуру витрат виборчих фондів, серед яких переважають витрати на використання ЗМІ. Доведено, що політична реклама впливає на електоральну поведінку, однак прямої залежності успіху кандидата на виборах від обсягу вкладених у політичну агітацію коштів не встановлено, що дозволяє стверджувати про доцільність розгляду інших чинників впливу на електоральну поведінку, зокрема якості політичних програм претендентів, політичного досвіду, суб’єктивних вподобань виборців тощо. The place and role of political advertising and political agitation in the electoral process as an example of presidential elections – 2014, 2019 in Ukraine are analyzed in the paper. It’s revealed a concept of “political advertising” within the Ukrainian legislation and the peculiarities of the legal regulation of its implementation during the presidential elections in Ukraine. There is no clear definition of the term “political advertising” in the legislation of Ukraine, and all financial issues related to the production, distribution and distribution of political advertising occur exclusively within the framework of the election fund of presidential candidates. Restrictions relating to forms of political agitation and the volume of financing. It was found that political advertising is a form of agitation and can be financed only with specially crafted by candidate election fund, the size of which, unlike elections to representative bodies of power is not limited. The election fund of the candidate for the post of President of Ukraine is formed at the expense of his own funds, the funds of the party which nominated the candidate, as well as the voluntary contributions of individuals. The analysis of the election funds of candidates in terms of establishing relationship between costs and result, which is one of the performance criteria of political advertising effectiveness in the electoral process. For this purpose, analysis of the cost structure of election funds, which are dominated by the cost of the media used. It is proved that political advertising affects electoral behavior, but direct relationship between the election’s success and amount invested in the political campaign funds are not found. That suggests the expediency consideration of other factors influence the electoral behavior, such as political program of applicants, their political experience, subjective preferences of voters and more.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9452
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzychenko Ganna Vyacheslavivna.pdf190.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.