Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9377
Назва: Трагедійна семантика в творчості К. Монтеверді: музично-риторичні фігури
Інші назви: Tragical semantics in the creativity of C. Monteverdi: musical-rhetorical ficures
Автори: Русяева, М. В
Rusiaeva, M. V.
Ключові слова: трагедійність
трагедійна семантика
музично-риторичні фігури
епоха бароко
авторська поетика
семантичні одиниці музики
мистецтво
стиль
жанр
жанрово-стильові норми
tragic
tragic semantics
musical rhetorical figures of the Baroque period
author's poetics
semantic units of music
art
style
genre
genre and style rules
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Русяева М. В. Трагедійна семантика в творчості К. Монтеверді: музично-риторичні фігури / М. В. Русяєва // Перспективи. – 2012. – №4. – С. 73-79.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню трагедійної семантики як жанрово-стильової парадигми в європейській музиці Нового часу. Ця парадигма розглядається на прикладі творчості великого італійського композитора К. Монтеверді (1567-1643). У центрі уваги – музично-риторичні фігури як проява авторської поетики композитора. The article deals with the tragic semantics as a genre-style paradigm of the European music in modern times. This paradigm is considered on the example of the great Italian composer C. Monteverdi (1567-1643). Claudio (Giovanni Antonio) Monteverdi innovative creativity in music history marks the transition from the Renaissance to the Baroque period. The focus – musical rhetorical poetry as an expression of the author of the composer. In the Baroque era rhetorical formulas become stable semantic units of music. It is concluded that due to the principles of Baroque musical rhetoric creates thematic intonation unit. Semantics is the tragic expression of the author's poetics as the main "Explorer" style ideas of genre and style standards and innovations. On the example of C. Monteverdi the process of canonization of certain expressive techniques is demonstrated. This shows the universality of the musical-rhetorical system, on its implementation beyond out genre and over style of the role.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9377
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rusiaeva. 2012.pdf343.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.