Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/924
Назва: Формування лексикографічної компетенції у студентів філологічних спеціальностей
Інші назви: Lexicographic competence development of the students of philological specialities
Автори: Надолинська, Анастасія Станіславівна
Nadolinska, Anastasia Stanislavivna
Ключові слова: лексикографічна компетенція
лінгвокультурологічна лексикографія
мультимедійний словник
бакалаври
магістранти
філологічні спеціальності
lexicographic competence
lingvocultural lexicography
multimedia dictionary
bachelors
masters
philological specialties
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Надолинська, А. С. Формування лексикографічної компетенції у студентів філологічних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Анастасія Станіславівна Надолинська; наук. кер. Ж. Д. Горіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено й науково обґрунтовано сутність феномена «лексикографічна компетенція»; розроблено принципи, композиційні параметри мультимедійного навчального лінгвокультурологічного словника; визначено критерії (термінологічно-когнітивний, інформаційно-типологічний, операційно-діяльнісний, організаційно-технологічний), показники і схарактеризовано рівні сформованості (достатній, середній та елементарний) лексикографічної компетенції у студентів філологічного фаху; The dissertation is devoted to the problem of lexicographic competence development of philological specialties students. It is determined and scientifically grounded the essence of phenomenon “lexicographic competence”; developed the principles and compositional parameters of multimedia educational lingvocultural dictionary; defined criteria (terminology-cognitive, informatively-typological operational-active, organizational-technological indexes) and characterized the formation levels (sufficient, middle and elementary) of the lexicographic competence of philological specialties students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/924
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nadolinska.aref.pdf225.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.