Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9216
Title: Дві тенденції розвитку гуманітарного знання
Other Titles: Две тенденции развития гуманитарного знания
Two trends of development of the humanitarian knowledge
Authors: Афанасьєв, Олександр Іванович
Афанасьев, Александр Иванович
Afanasiev, Oleksandr Ivanovych
Keywords: гуманітарні науки
природознавство
ідеали науки
наративність
номологічні пояснення
принцип додатковості
гуманитарные науки
естествознание
идеалы науки
нарративность
номологическое объяснение
принцип дополнительности
humanities
natural sciences
the ideals of science
narrative
nomological explanation
principle of complementarity
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Афанасьєв О. І. Дві тенденції розвитку гуманітарного знання / О. І. Афанасьєв // Перспективи. – 2013. – №2. – С. 4-8.
Abstract: У статті виявлено дві тенденції у становленні та розвитку гуманітарного знання. Перша підкреслювала, що гуманітарні науки повинні бути схожі з природничонауковими, використовувати ті ж методи пізнання і експлікації знання, орієнтуючись на загальнонаукові ідеали. Друга тенденція відзначала істотну відмінність гуманітарного знання від природничонаукового і його специфічні концептуальні установки і засоби пізнання та подання знань. Висувається припущення про їх додатковість. В статье выявлены две тенденции в становлении и развитии гуманитарного знания. Первая подчеркивала, что гуманитарные науки должны быть схожи с естественными, использовать те же методы познания и экспликации знания, ориентируясь на общенаучные идеалы. Вторая тенденция отмечала существенное отличие гуманитарного знания от естественнонаучного и его специфические концептуальные установками и средства познания и представления знаний. Выдвигается предположение об их дополнительности. The article reveals two trends in formation and development of the humanitarian knowledge. The first emphasized that the humanities should be similar to the natural, use the same methods of learning and explication of knowledge, focusing on the general scientific ideals. The second trend mentioned the significant difference between the humanitarian knowledge and natural and its specific conceptual aims and means of cognition, and knowledge representation. The assumption about their complementarity is raised.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9216
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasiev. 2013.pdf347.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.