Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918
Назва: Формування професійного менталітету майбутніх вокалістів у процесі фахової підготовки
Інші назви: Professional mentality development of the future vocalists in the process of professional training
Автори: Оганезова-Григоренко, Ольга Вадимівна
Oganezova-Grigorenko, Olga Vadymivna
Ключові слова: менталітет
професійний менталітет
компетентнісний підхід
фахова підготовка
вокалісти
менталитет
mentality
professional mentality
competent approach
professional training
vocalists
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Оганезова-Григоренко, О. В. Формування професійного менталітету майбутніх вокалістів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Вадимівна Оганезова-Григоренко; наук. кер. Н. Є. Кравцова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше визначено та науково обґрунтовано сутність і структуру феномена „професійний менталітет вокалістів”; визначено критерії і показники сформованості професійного менталітету вокалістів, зокрема: універсальна, професійна та аутокомпетентність; визначено і схарактеризовано рівні сформованості професійного менталітету вокалістів та чинники ефективного впливу у вищій школі на професійний менталітет майбутніх вокалістів; визначено педагогічні умови (почуттєво-емоційна спрямованість навчання студентів у вищій школі; забезпечення мотивації до самостійної творчо-виконавської діяльності; реалізація методичного супроводу майбутнього фахівця у період аудиторного навчання та позааудиторної музично-виконавської діяльності) формування професійного менталітету майбутніх вокалістів. The essence and structure of the phenomenon “professional mentality of vocalists”is a laborated and determined. The criteria and indices of professional mentality development of the vocalists (universal, professional and autocompetence) have been revealed; the levels of professional mentality development of the vocalists and the factors of effective influence of higher educational institutions on the professional mentality of the future vocalists have been characterized and described; the pedagogic conditions of professional mentality development of the future vocalists (perceptible and emotional orientation of teaching the students at higher educational institutions; developing motivation for self creative activity; the realization of methodical guidance of a future specialist during classroom studies or while performing extracurricular musical activity) have been worked out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oganezova-Grigorenko.aref.pdf228.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.