Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, А. А.-
dc.date.accessioned2020-08-20T11:54:22Z-
dc.date.available2020-08-20T11:54:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКравченко А. А. Навчання істини і нових форм життя в Елладі: контекст пандейї / А. А. Кравченко // Перспективи. – 2011. – №4. – С. 73-77.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9010-
dc.description.abstractВ статті досліджується проблема формування ідеалу освіченої людини в Стародавній Греції. Розкривається значення та сутність терміну «пайдейя» як теоретичного концепту та практики «турботи про себе». Доводиться його важливість для розуміння проблем освіти в сучасному світі. В статье исследуется проблема формирования идеала образованного человека в Древней Греции. Раскрывается значение и сущность термина «пайдейя» как теоретического концепта и практики «заботы о себе». Доказывается его важность для понимания проблем образования в современном мире. The article investigates a problem of formation of the ideal of an educated man in Ancient Greece. The meaning and essence of the term «Paideia» as a theoretical concept and practice of «taking care of themselves» is explored. It’s importance for the understanding of educational problems in modern world is grounded.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectантичністьuk
dc.subjectпайдейяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectantiquityuk
dc.subjectPaideiauk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectupbringinguk
dc.subjectreflectionuk
dc.titleНавчання істини і нових форм життя в Елладі: контекст пандейїuk
dc.title.alternativeThe education of truth and new life forms in Hellas: the context of pandeiauk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko. 2011.pdf502.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.