Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/901
Title: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва
Other Titles: Теоретико-методические основы подготовки будущих учителей к педагогическому наставничеству
Theoretical and Methodological Bases Aimed at Future Teachers’ Training for Pedagogical Tutor Activities
Authors: Осипова, Тетяна Юріївна
Осипова, Татьяна Юрьевна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Keywords: наставник
педагогічне наставництво
функціональні вектори реалізації педагогічного наставництва
підготовленість майбутніх учителів
педагогічні умови
педагогическое наставничество
функциональные векторы
подготовка будущих учителей
подготовленность будущих учителей
педагогические условия
tutor
pedagogical tutor’s activities
functional vectors of tutorship
future teachers’ preparedness
pedagogical conditions
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Осипова, Т. Ю. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Юріївна Осипова; наук. консультант З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 43 с.
Abstract: У дисертації науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва; визначено принципи (людиноцентризму, гуманізму, демократизації, культуровідповідності, індивідуалізації та диференціації) педагогічного наставництва, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва, обґрунтовано функціональні вектори реалізації педагогічного наставництва: взаємодії, корекції, самореалізації. В диссертации научно обоснована концепция подготовки будущих учителей к педагогическому наставничеству. Педагогическое наставничество рассматривается как система субъект-субъектных взаимоотношений, основывающаяся на актуализации наставником жизненного и профессионального опыта, его педагогической поддержке в развитии духовно-моральной сферы личности воспитанника и предусматривает создание условий для самоосознания им собственного «Я», самоактуализации, самореализации и самоусовершенствования по личной образовательной траектории развития. The thesis presents a scientifically grounded conception of training future teachers for pedagogical tutor activities. Some principles of pedagogical tutorship (anthropocentrism, humanism, democracy, cultural conformity, individuality and differentiation) have been determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/901
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Осипова Тетяна Юріївна.aref.pdf314.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.