Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/900
Title: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва
Other Titles: Theoretical and Methodological Bases Aimed at Future Teachers’ Training for Pedagogical Tutor Activities
Authors: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Keywords: наставник
педагогічне наставництво
функціональні вектори реалізації педагогічного наставництва
підготовленість майбутніх учителів
педагогічні умови
tutor
pedagogical tutor’s activities
functional vectors of tutorship
future teachers’ preparedness
pedagogical conditions
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Осипова, Т. Ю. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Юріївна Осипова; наук. консультант З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 501 с.
Abstract: У дисертації науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва; визначено принципи (людиноцентризму, гуманізму, демократизації, культуровідповідності, індивідуалізації та диференціації) педагогічного наставництва, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва, обґрунтовано функціональні вектори реалізації педагогічного наставництва: взаємодії, корекції, самореалізації. The thesis presents a scientifically grounded conception of training future teachers for pedagogical tutor activities. Some principles of pedagogical tutorship (anthropocentrism, humanism, democracy, cultural conformity, individuality and differentiation) have been determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/900
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Осипова Тетяна Юріївна.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.