Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/893
Назва: Теорія і практика підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі: технолого-орієнтований підхід
Інші назви: Теория и практика подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин к работе в профильной школе: технолого-ориентированный подход
Theory and practice of training future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile school: technological-oriented approach
Автори: Ордановська, Олександра Ігорівна
Ордановская, Александра Игоревна
Ordanovska, Olexandra Igorivna
Ключові слова: підготовка
майбутні вчителі фізико-математичних дисциплін
профільна школа
підготовленість до роботи у профільній школі
експериментальна модель
педагогічні умови
методика
педагогічні технології
подготовка
будущие учителя физико-математических дисциплин
профильная школа
подготовленность к работе в профильной школе
экспериментальная модель
педагогические условия
педагогические технологии
preparation
future teachers of physical and mathematical disciplines
profile school
preparedness for work in a profile school
experimental model
pedagogical conditions
methodology
pedagogical technologies
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ордановська, О. І. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі: технолого-орієнтований підхід [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Олександра Ігорівна Ордановська; наук. консультант З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 499 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено й науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі на засадах технолого-орієнтованого підходу, що охоплює методологічний, теоретичний і технологічний концепти. Розкрито сутність і структуру феномена «підготовленість майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі»; визначено його складники. В диссертации разработано и научно обоснована концепция подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин к работе в профильной школе на основе технолого-ориентированного подхода, охватывающего методологический, теоретический и технологический концепты; принципы (программизации, преемственности, препарации, антиципации, инструментализма, идеальности, эвристичности, инициативности), определяющие связь теоретических положений концепции с практикой. The dissertation is developed and scientifically grounded the concept of training future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile schools on the basis of technological-oriented approach, covering methodological, theoretical and technological concepts. The essence and the structure of the phenomenon of "readiness of future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile school" have been exposed; its components (professional methodical readiness, professional orientation, professional creativity) and indicators are identified, levels of readiness of future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile school (high, sufficient, medium, low, ultra-low) are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/893
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ордановська Олександра Ігорівна.pdf9.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.