Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/889
Назва: Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми
Інші назви: Teaching children of senior preschool age to make up a story - reflection.
Автори: Омеляненко, Алла Володимирівна
Omelyanenko, Alla Volodymyrivna
Ключові слова: зв’язне мовлення
розповідь-роздум
розвиток мовлення
розповідь
педагогічні умови
стадії связная речь
a story-reflection
speech development
story
pedagogical conditions
stages
Дата публікації: 2007
Видавництво: Бердянський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Омеляненко, А. В. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіди-роздуми [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Алла Володимирівна Омеляненко; наук. кер. А. Я. Зрожевська; Бердянський держ. пед. ун-т. – Бердянськ, 2007. – 229 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджувалася проблема навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну методику навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми, яка складається з трьох взаємопов’язаних етапів: підготовчий, ознайомлювально-репродуктивний, діяльнісний; визначено педагогічні умови, за яких навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми відбуватиметься ефективніше; виявлено критерії з їх показниками. The thesis is devoted to the problem of teaching children of senior preschool age to make up a story-reflection. There has been worked out and scientifically grounded an experimental methodology of teaching chilren of senior preschool age to make up a story- reflection. It consists of three correlated stages: preparatory, introductory- reproductive, and activity ones. There have been determined the pedagogical conditions which make teachingchildren of senior preschool age to make up a story-reflection more effective. The research work points out the criteria and their indices. The research work points out the stages and tendency. There have been characterized the levels of development of senior preschool children's skills to make up a story-reflection: high, sufficient, intermediate, and low.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/889
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Омеляненко Алла Володимирівна.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.