Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8786
Назва: Щастя як філософсько-освітній феномен
Автори: Бондар, Лілія Василівна
Bondar, Liliya Vasylivna
Ключові слова: феномен щастя
освіта
особистість
гедонізм
утилітаризм
оптимізм
гедонізм
phenomenon of happiness
education
person
gedonism
optimism
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бондар Л. В. Щастя як філософсько-освітній феномен / Л. В. Боднар // Перспективи. – 2011. – №2. – С. 4-8.
Короткий огляд (реферат): В статті пропонується наукове пояснення поняття щастя в контексті філософії освіти. Показано, що даний феномен є корелятом стабільності та цілісності як світу екзистенції особистості, так і освітньої галузі зокрема. This article gives us a scientific explanation of happiness in a context of philosophy of education. It shows that this phenomenon is a correlate of stability and unity of both world of person’s existence and educational sphere.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8786
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondar. 2011.pdf307.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.