Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/878
Title: Психологія становлення професіоналізму майбутніх інженерів
Other Titles: Psychological Formation of Future Engineers’ Professionalism
Authors: Підбуцька, Ніна Вікторівна
Pidbutska, Nina Viktorivna
Keywords: професійне становлення
професіоналізм
суб’єкт професійної діяльності
майбутній інженер
інженерна діяльність
психолого-педагогічний супровід
професійна підготовка
professional formation
professionalism
subject of professional activity
engineering activity
psychological and pedagogical maintenance
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Підбуцька, Н. В. Психологія становлення професіоналізму майбутніх інженерів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Ніна Вікторівна Підбуцька; наук. консультант М. А. Кузнєцов; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 37 с.
Abstract: У дисертації на засадах інтегративного підходу обґрунтована та презентована авторська концепція психологічних основ становлення професіоналізму майбутніх інженерів протягом етапу професійної підготовки у технічному виші. Схарактеризовано теоретичні підходи щодо розуміння проблеми професійного становлення майбутнього фахівця, результатом якого є поява такого новоутворення студентського віку, як професіоналізм. Презентовано феноменологію проблеми професіоналізму суб’єкта інженерної діяльності. Визначено місце професіоналізму у психологічній структурі інженерної діяльності. За рівневим підходом визначено професіоналізм майбутнього інженера як складний багатокомпонентний психологічний конструкт, процес становлення якого починається на етапі професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі. There are revealed peculiarities and regularities of professional formation of future expert the result of which is appearance of such a new formation as professionalism. In research regularities of formation of future engineer’s professionalism during training in high educational institution are revealed. There are characterized the psychological determinants of professionalism development of the students of technical specialties to which internal contradictions, professional crisis and barriers are related to. The main psychological and pedagogical conditions of professionalism formation in high technical institutions are defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/878
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidvysotska.aref.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.