Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/869
Title: Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Theoretic and Methods Bases for Development of Information Competences of Future Elementary School Teachers
Authors: Петухова, Любов Євгенівна
Petukhova, Lyubov Evgenivna
Keywords: компетенція
компетентність
професійні компетентності
інформатичні компетентності
майбутній учитель початкових класів
трисуб’єктна дидактика
інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище
competence
competency
professional competences
informative competences
future elementary school teacher
three subject didactics
information and communication pedagogical environment
Issue Date: 2009
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Петухова, Л. Є. Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Любов Євгенівна Петухова; наук. консультант В. Ю. Биков; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 41 с.
Abstract: У дисертації вперше обґрунтовано теоретико-методичні концептуальні засади формування інформатичних компетентностей у вищому навчальному закладі; науково обґрунтовано сутність і структуру феномена «інформатичні компетентності майбутнього вчителя початкових класів». Визначено організаційно-педагогічні умови, критерії оцінювання, компоненти інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів та рівні їх сформованості , а також різновиди інформатичних компетентностей. Dissertation is devoted to the topical problem of modern pedagogical science, namely to development of information competences of future elementary school teachers (based on the materials of the course «History of Pedagogics»). For the first time, in the dissertation the theoretic and methods conceptual principles of development of information competences in a high educational institution are grounded; the essence and structure of the phenomenon «information competences of future elementary school teacher» is scientifically grounded.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/869
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petinova.pdf309.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.