Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8678
Назва: Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Ключові слова: емоційна регуляція
навчально-професійна діяльність
творчий потенціал
вчитель
Дата публікації: 1993
Видавництво: Уманський державний педагогічний інститут імені П. Г. Тичини
Бібліографічний опис: Чебикін О. Я. Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя / О. Я. Чебикін //Формування творчої особистості вчителя для оновлюваної національної школи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 – 28 квітня 1993 року. Ч. 1. – Умань, 1993. – С. 118-120.
Короткий огляд (реферат): Апробування практикуму дало можливість сформувати у більшості із них достатній та високий рівень розвитку основних типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності як важливих характеристик творчого потенціалу осоистості вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8678
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.