Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.date.accessioned2020-07-31T10:31:39Z-
dc.date.available2020-07-31T10:31:39Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationЧебикін О. Я. Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя / О. Я. Чебикін //Формування творчої особистості вчителя для оновлюваної національної школи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 – 28 квітня 1993 року. Ч. 1. – Умань, 1993. – С. 118-120.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8678-
dc.description.abstractАпробування практикуму дало можливість сформувати у більшості із них достатній та високий рівень розвитку основних типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності як важливих характеристик творчого потенціалу осоистості вчителя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУманський державний педагогічний інститут імені П. Г. Тичиниuk
dc.subjectемоційна регуляціяuk
dc.subjectнавчально-професійна діяльністьuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectвчительuk
dc.titleВикористання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.