Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8662
Назва: Психологические аспекты формирования эмоциональной устойчивости в процессе учебной деятельности
Інші назви: Психологічні аспекти формування емоційної стійкості в процесі навчальної діяльності
Psychological aspects of the formulation of emotional strength in the process of initial activity
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Чебыкин, Алексей Яковлевич
Chebykin, Oleksij Yakovych
Ключові слова: эмоциональная устойчивость
учебная деятельность
психологические аспекты эмоциональной устойчивости
емоційна стійкість
учбова діяльність
психологічні аспекти емоційної стійкості
emotional style
uchbova activity
psychological aspects of emotional stability
Дата публікації: 1984
Видавництво: ОГПИ имени К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Чебыкин А. Я. Психологические аспекты формирования эмоциональной устойчивости в процессе учебной деятельности / А. Я. Чебыкин // Психологическая устойчивость профессиональной деятельности: тезисы Всесоюз. семинара-совещания / АПН СССР, О-во психологов СССР, ОГПИ им. К. Д. Ушинского; [редкол.: Ю. М. Забродин и др.]. – М. ; Одесса : [б. и.], 1984. – С. 182-185.
Короткий огляд (реферат): Описана система целенаправленного формирования эмоциональной устойчивости человека в процессе учебной деятельности. Эффективность целенаправленного формирования эмоциональной устойчивости обеспечена, если в процессе учебной деятельности учитывать психологические и дидактические условия ее эмоциональной регуляции на когнитивном, регулятивном и коммуникативном уровнях. Описана система цілеспрямованого формування емоційної стійкості людини в процесі навчальної діяльності. Ефективність цілеспрямованого формування емоційної стійкості забезпечена, якщо в процесі навчальної діяльності враховувати психологічні та дидактичні умови її емоційної регуляції на когнітивному, регулятивному та комунікативному рівнях. he system of purposeful formation of human emotional stability in the process of educational activity is described. The effectiveness of the purposeful formation of emotional stability is ensured if, in the process of educational activity, we take into account the psychological and didactic conditions of its emotional regulation at the cognitive, regulatory and communicative levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8662
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chebykin Oleksij Yakovych 1984.pdf2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.