Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/864
Title: Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору
Other Titles: Figurative Speech Development among the Senior Preschool Children by Means of Poetic Humour
Authors: Попова, Ірина Іванівна
Popova, Iryna Ivanivna
Keywords: образне мовлення
словесний образ
поетичний слух
поетичне мовлення
поетичний гумор
виразники образності й образні вирази гумористичної спрямованості
figurative speech
verbal image
poetic ear
poetic speech
poetic humor
characteristics of figurativeness and image-bearing expressions of humorous orientation
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Попова, І. І. Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Іванівна Попова; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 297 с.
Abstract: У дисертації досліджувалась проблема розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобом поетичного гумору. Розроблено й науково обґрунтовано лінгводидактичну модель розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобом поетичного гумору, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: відбірково-аналітичний, інформаційно-експресивний, репродуктивно-діяльнісний, репродуктивно-творчий; визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше; виявлено критерії (когнітивно-інформаційний, образно-виражальний, мовленнєвотворчий) з їх показниками; показниками; охарактеризовано ступені та рівні розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобом поетичного гумору: вище достатнього, достатній, задовільний, незадовільний. The thesis is devoted to the investigation of figurative speech development among the senior preschool children by means of poetic humour. The linguistic and didactic model of figurative (image-bearing) speech development among the senior preschool children by means of poetic humour was worked out; and it includes four stages: selective-analytical , informative-expressive, reproductive-active, reproductive-creative. The pedagogical factors involved in the process of developing image-bearing speech were defined. The criteria of levels of image-bearing speech development among the senior preschool children by means of poetic humour were revealed. They are: the cognitive-informative, the figurative – expressive, the speech creative. The levels of image-bearing speech development among the senior preschool children by means of poetic humour (high, good, satisfactory, unsatisfactory) are characterized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/864
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dissertation. Popova I.I..pdf9.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.