Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8602
Назва: Psychological impact of quantifiers in advertisements
Інші назви: Психологічний вплив слів-квантифікаторів в рекламних текстах
Автори: Огієнко, Катерина Олександрівна
Ohiienko, Kateryna Oleksandrivna
Ключові слова: quantitativity
quantifier
quantification
qualifier
advertisement
psychological impact
definite quantity
indefinite quantity
квантитативність
квантифікатор
квантифікація
кваліфікатор
Дата публікації: 2019
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Ohiienko K. O. Psychological impact of quantifiers in advertisements / К. О. Ohiienko // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Астропринт, 2019. – № 29. – С. 184-199.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to comparative investigation of advertisements of one cosmetic company written in different languages, in particular, we analysed quantifiers in English and Ukrainian Avon brochures on the grounds of their polycode nature. The analysis of recent publications allowed us to notice that the investigations of both advertisements and the category of quantitativity are based on different theoretical and practical principles. Статтю присвячено компаративному дослідженню різномовних рекламних текстів однієї компанії, зокрема проаналізовано слова-квантифікатори англомовних та україномовних каталогів «Avon» з огляду на їхній полікодовий характер.Аналіз останніх досліджень та публікацій дозволив помітити, що вивчення як рекламних текстів, так і категорії квантитативності, виконуються на різних теоретичних та практичних засадах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8602
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ohiienko Kateryna Oleksandrivna 2019.pdf160.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.