Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8511
Title: Соціально-філософські орієнтири багатомірності гуманітарної освіти майбутніх офіцерів
Other Titles: Socio-philosophical guidelines of multidimensionality humanitarian education of future officers
Authors: Кримець, Людмила Володимирівна
Krymets, Lyudmyla Volodymyrivna
Keywords: багатомірність гуманітарної освіти
соціокультурні детермінанти
гуманітаризація і гуманізація військової діяльності
акмеологічна модель підготовки майбутнього офіцера
multidimensionality of humanitarian education
socio-cultural determinants
and the humanization humanization of military activity
acmeologic model of training future officers
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кримець Л. В. Соціально-філософські орієнтири багатомірності гуманітарної освіти майбутніх офіцерів / Л. В. Кримець // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2011. – №2. – С. 86-93.
Abstract: У статті розглядаються соціально-філософські орієнтири гуманітарної освіти майбутніх офіцерів. Концептуальні проблеми формування соціальних і моральних параметрів гуманістичного світогляду курсантів (студентів) та слухачів вищих військових навчальних закладів України аналізуються в контексті прикладних аспектів соціальної філософії та філософії освіти. The article deals with social-philosophical orientations of liberal education of future officers. The conceptual problem of forming of social and moral parameters of humanistic vision of cadets (students) and students of higher military educational institutions of Ukraine are analyzed in the context of applied aspects of social philosophy and philosophy of education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8511
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krymets Lyudmyla Volodymyrivna 2011 2.pdf420.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.