Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8390
Назва: Типологія творчих умінь майбутніх учителів музики та педагогічні умови їх ефективного формування
Інші назви: Typology of creative skills of future music teachers and pedagogical conditions for their effective development
Автори: Юй, Пен
Yu, Peng
Ключові слова: майбутній учитель музики
педагогічні умови
класифікація творчих умінь
творчі вміння
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Юй Пен Типологія творчих умінь майбутніх учителів музики та педагогічні умови їх ефективного формування / Пен Юй // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 174-178.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування в майбутніх учителів музики творчих умінь. Здійснено класифікацію творчих умінь за виконавсько-інтерпретаційними, вербальногерменевтичними, музично-продуктивними, методико-практичними категоріями. Обґрунтовано педагогічні умови формування творчих умінь: особистісну і психологічну готовність студентів до свідомого й наполегливого оволодіння означеним феноменом; налагодження міжпредметних зв’язків та координації прикінцевих вимог з фахових дисциплін щодо сформованості комплексно-творчих умінь; забезпечення взаємозв’язку та інтегрованості творчих умінь на засадах органічного поєднання художньо-емоційної та креативно-логічної компоненти в процесі формування в майбутніх учителів музики музично-творчих умінь. The article analyses the problems related to the development of future Music teachers’ creative skills; the classification of varieties of creative skills that are necessary for a future teacher of Musical Arts and the substantiation of the pedagogical conditions for their successful development are specified. The essence of the concepts “skills”, “abilities” and “creative skills” has been clarified. Acquisition of skills is associated with the result of mastering coordinated actions of a reproductive type. Creative skills are considered as the ability to apply the acquired knowledge and skills in non-standard conditions, in new ways, in order to obtain qualitatively new, socially significant material or spiritual values. The varieties of creative skills that are typical for the activities of future teachers of Musical Arts are characterised, their classification being based on their analysis. As a result, these categories of creative skills are distinguished: performing-interpretative, verbalhermeneutic, musical-productive, methodological and practical. The forms of their implementation in the process of interpreting and performing musical works, interpreting their artistic and figurative meanings from the pedagogical point of view, creating musical and creative products in the forms of arranged musical material, its scientific and pedagogical creativity have been determined. The pedagogical conditions for the successful development of the future Music teachers’ creative skills have been grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8390
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu Peng.pdf238.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.