Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8292
Назва: Модус «вчинку» у взаємодії свободи і необхідності
Інші назви: Mode of "action" in the interaction of freedom and necessity
Автори: Кравченко, А. А.
Kravchenko, А. А.
Ключові слова: свобода
необхідність
вчинок
відповідальність
вчитель
раціональність
freedom
necessity
action
responsibility
teacher
rational
way
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кравченко А. А. Модус «вчинку» у взаємодії свободи і необхідності / А. А. Кравченко / Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2013. – №1. – С.74-78.
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає проблему вчинку вчителя в освітній діяльності у вимірах свободи і необхідності. Межею між свободою і сваволею виступає розум, який визначає орієнтири діяльності особистості. Важливу роль у звільненні людини від тиску раціоналізму у взаємодії учителя та учня здійснює інститут освіти; вона виступає джерелом формування вільної особистості. The author researches the problem of action in educational activities in the dimension of freedom and necessity. The mind is the boundary between freedom and tyranny that defines the orientations of activities of the individual. Educational institute plays an important role in the liberation of man from the pressure of rationalism to the interaction between teacher and student, it is the source of the formation of a free person.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8292
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko А. А. 2013 1.pdf343.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.