Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/825
Назва: Виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Developing interest of senior preschool-age children to the belles-lettres work content
Автори: Просенюк, Анжела Іванівна
Prosenyuk, Angela Ivanivna
Ключові слова: інтерес
виховання інтересу
зміст художнього твору
діти старшого дошкільного віку
педагогічні умови
interest
interest development
belles-lettres work content
senior preschool-age children
pedagogical conditions
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Просенюк, А. І. Виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Анжела Іванівна Просенюк; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 322 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально апробова-но педагогічні умови виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку (диференціація змісту художніх творів відповідно до вікових та індивідуальних можливостей дітей; створення системи взаємодії дітей та дорослих під час ознайомлення зі змістом художніх творів; спонукання дітей до відтворення змісту художніх творів у різноманітних видах діяльності). The thesis deals with the problem of developing interest of senior pre-school-age children to the belles-lettres work content. The pedagogical condi-tions of developing interest of senior preschool-age children to the belles-lettres work content (belles-lettres works content differentiation according to the children’s age and individual abilities; creation of children and adults’ co-operation system which works during the time of acquaintance with the belles-lettres works content; children’s motivation to the belles-lettres works content reproduction in different activities) have been theoretically substantiated and practically elaborated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/825
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Просенюк Анжела Іванівна.pdf26.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.