Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8171
Назва: Н. І. Кондаков та Г.- Ґ. Гадамер: дві точки зору на роль упереджень у науковому пізнанні
Інші назви: Н. И. Кондаков и Х.-Г. Гадамер: две точки зрения на роль предрассудков в научном познании
N.I. Kondakov and H.-G. Gadamer: two points of view on the role of prejudices in scientific cognition
Автори: Вергелес, К. Н.
Verheles, K. N.
Ключові слова: упередження
наукове пізнання
пізнавальна система
предрассудок
научное познание
познавательная система
prejudice
scientific knowledge
cognitive system
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Вергелес К. Н. Н. І. Кондаков та Г.- Ґ. Гадамер: дві точки зору на роль упереджень у науковому пізнанні / К. Н. Вергелес // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 1. – С. 29-33.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються дві альтернативні точки зору на роль упереджень у науковому пізнанні: негативна (Н. І. Кондаков) та позитивна (Г.- Ґ. Ґадамер). Пропонується зробити вибір між цими точками зору. Для цього аналізуються приклади пояснення причин падіння об’єктів вниз в уявленні індіанця Шуара та в ньютоніанській фізиці. В статье рассматриваются две альтернативные точки зрения на роль предрассудков в научном познании: негативная (Н. И. Кондаков) и позитивная (Х.-Г. Гадамера). Предлагается сделать выбор между этими точками зрения. Для этого анализируются примеры объяснения причин падения объектов вниз в представлении индейца Шуара и в ньютонианской физике. Two points of view on prejudices (N. I. Kondakov’s negative standpoint and H. G. Gadamer’s positive standpoint) in scientific knowledge are discussed in this paper. It’s offered to choose between them. The examples of explanation of the causes of the objects falling in conceptions of Indian Shuar and the Newtonian physics are analysed in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8171
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf771.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.