Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8171
Title: Н. І. Кондаков та Г.- Ґ. Гадамер: дві точки зору на роль упереджень у науковому пізнанні
Other Titles: Н. И. Кондаков и Х.-Г. Гадамер: две точки зрения на роль предрассудков в научном познании
N.I. Kondakov and H.-G. Gadamer: two points of view on the role of prejudices in scientific cognition
Authors: Вергелес, К. Н.
Verheles, K. N.
Keywords: упередження
наукове пізнання
пізнавальна система
предрассудок
научное познание
познавательная система
prejudice
scientific knowledge
cognitive system
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Вергелес К. Н. Н. І. Кондаков та Г.- Ґ. Гадамер: дві точки зору на роль упереджень у науковому пізнанні / К. Н. Вергелес // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 1. – С. 29-33.
Abstract: У статті розглядаються дві альтернативні точки зору на роль упереджень у науковому пізнанні: негативна (Н. І. Кондаков) та позитивна (Г.- Ґ. Ґадамер). Пропонується зробити вибір між цими точками зору. Для цього аналізуються приклади пояснення причин падіння об’єктів вниз в уявленні індіанця Шуара та в ньютоніанській фізиці. В статье рассматриваются две альтернативные точки зрения на роль предрассудков в научном познании: негативная (Н. И. Кондаков) и позитивная (Х.-Г. Гадамера). Предлагается сделать выбор между этими точками зрения. Для этого анализируются примеры объяснения причин падения объектов вниз в представлении индейца Шуара и в ньютонианской физике. Two points of view on prejudices (N. I. Kondakov’s negative standpoint and H. G. Gadamer’s positive standpoint) in scientific knowledge are discussed in this paper. It’s offered to choose between them. The examples of explanation of the causes of the objects falling in conceptions of Indian Shuar and the Newtonian physics are analysed in the paper.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8171
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf771.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.