Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8091
Title: Проблема рівня фізичної підготовленості сучасних студентів
Other Titles: The problem of the level of physical fitness of modern students
Authors: Башавець, Наталія Андріївна
Bashavets, Nataliia Andriivna
Keywords: фізична підготовленість студентів
рівень фізичної підготовленості
тестування фізичної підготовленості
physical fitness of students
level of physical fitness
physical fitness testing
Issue Date: 2018
Publisher: Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича
Citation: Башавець Н. А. Проблема рівня фізичної підготовленості сучасних студентів / Н. А. Башавець // Актуальні питання фізичної культури, спорту, ерготерапії: матеріали міжнародного наукового конгресу студентів та молодих вчених (Чернівці, 12- 13 квітня 2018 р.) / за редакцією Я. Б. Зорія. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2018. – С. 28-30.
Abstract: Розкрито питання загальної фізичної підготовленості студентів. Досліджено рівень фізичної підготовленості 80 студентів Одеського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету за 2017 рік. Визначено рівень фізичної підготовленості студентів залежно від розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості, сили, спритності, гнучкості. The issue of general physical fitness of students is revealed. The level of physical fitness of 80 students of the Odessa Trade and Economic Institute of the Kyiv National was studied University of Trade and Economics in 2017. The level of physical fitness of students is determined depending on the development of physical qualities: speed, endurance, strength, agility, flexibility.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8091
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashavets Nataliia Andriivna 2018.pdf820.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.