Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8038
Назва: Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку
Інші назви: Preparation of future educators of preschool institutions for the development of creative speech in preschool children
Автори: Рогачко-Островська, Марина Станіславівна
Rogachko-Ostrovska, Marina Stanislavovna
Ключові слова: майбутні вихователі
креативність
креативне мовлення
підготовленість майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку
педагогічні умови
модель
методика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку
future teachers
creativity
creative speech
preparedness of future teachers for the development of creative speech of preschool children
pedagogical conditions
model
methodology for preparing future teachers of preschool education institutions for the development of creative speech of preschool children
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рогачко-Островська М. С. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Марина Станіславівна Рогачко-Островська; наук. керівник А. М. Богуш. – Одеса, 2020. – 327 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку, обґрунтовано педагогічні умови забезпечення цього процесу, розроблено модель, діагностувальну та апробовано експериментальну методики підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку, що дало можливість дійти таких висновків. This dissertation features a theoretical generalization and a new solution to the scientific challenge of training future educators for the development of creative speech of preschool children, substantiates the pedagogical conditions for this process, develops a model, diagnosing and testing experimental methods for training future educators for the preschool children's creative speech development, which made it possible to draw the following conclusions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8038
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rogachko-Ostrovska Marina Stanislavovna 2020.pdf2.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.