Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8007
Назва: Специфіка антропонімікону «малої прози» О. Довженка
Автори: Боєва, Евеліна Володимирівна
Boieva, Evelina Volodymyrivna
Ключові слова: специфіка
антропонімікон
«мала проза» О. Довженка
О. Довженко
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Боєва Е. Специфіка антропонімікону «малої прози» О. Довженка / Е. Боєва // Художній досвід О. Довженка-прозаїка: збірн. наук. статей. - Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 13-15.
Короткий огляд (реферат): Олександр Петрович Довженко писав: «Я належулюдству як художник» [2, с. 150]. Як художник із планетарним мисленням Довженко у своїх творах намагався створити цілісну картину українського життя, української культури в контексті світової. Цій головній меті підпорядкований і ономастикон довженкової «малої прози». Письменник створює широку, барвисту палітру українських онімів, наче квітами, прикрашав власними іменами свої оповідання. Ономатворчість письменника сприймається нами як прикмета ідіостилю, вона визначається навантаженістю номінаційного поля в художньому тексті; вона стала однією з важливих ознак довженківської творчої манери. Не можна не звернути увагу на антропоцентризм оповідань Довженка, що викликає безліч національно- і загально-культурних асоціацій. Цим асоціаціям підпорядковані макротопонім Україна, топонім Дніпро, онімні концентрації, супровідні лексеми, онімні варіанти ліричної прози О. П. Довженка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8007
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
boeva.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.