Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/79
Title: Factors affecting students’ professional identity
Other Titles: Фактори впливу на професійну ідентичність студентів
Authors: Jabbarov, Rashid
Mustafayev, Mushvig
Kazimova, Kamila
Valiyeva, Yaman
Джаббаров, Рашид
Мустафаєв, Мушвіг
Казімова, Каміла
Валієва, Яман
Keywords: students
professional identity
activity
positive and negative emotions
interest in profession
profession
skills
студенти
професійна ідентичність
активність
позитивні та негативні емоції
інтерес до професії
професії
навички
Issue Date: 2018
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynsky
Citation: // Наука і освіта. – 2018. – №1. – С. 40-45.
Abstract: The article outlines the results of the research aimed at identifying professional identity with 200 students of higher educational institutions. The study has shown that the formation of interest in the profession depends on professional identity and imaginations about it regardless of success and failures of students. It is recommended that training of interest and love for the profession selected by students is achieved by the formation of correct imaginations on the content and social significance of the job in this activity field for them and its development methods. Professional identity in students may develop upon condition of specially organized educational activity. У статті викладені результати дослідження, спрямованого на виявлення професійної ідентичності, в якому взяли участь 200 студентів вищих навчальних закладів. Аналіз наукової літератури та результати експерименту показують, що розвиток у студентів інтересу та любові до обраної професії досягається шляхом формування правильного уявлення про її зміст та соціальну значимість. Крім того, пасивне ставлення студентів до професії призводить до відсутності інтересу до неї та формування негативного ставлення. Дослідження показало, що існує пряма кореляція між позитивним та активним ставленням студента до професії (збільшення одного з них супроводжується підйомом іншого). Існує протилежне співвідношення між відсутністю позитивного ставлення до професії та інтересу до неї (збільшення першого супроводжується зниженням другого). З експерименту стає зрозумілим, що якщо студент має пасивне ставлення до професії, це призводить до меншої зацікавленості обраної неї та більш негативного ставлення. Існує позитивна кореляція між пасивним ставленням до професії та відсутністю інтересу до професії та високим рівнем негативного ставлення. На основі емпіричного дослідження можна зробити висновок, що розвиток інтересу до професії може позитивно вплинути на розвиток професійної ідентичності та формування майбутніх фахівців. Професійну ідентичність, у свою чергу, можна розвинути за допомогою спеціально організованої навчальної діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/79
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.