Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/794
Title: Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Other Titles: The continuity in teaching description to pre-school and primary school children
Authors: Порядченко, Леся Анатоліївна
Poryadchenko, Lesya Anatoliyvna
Keywords: наступність
опис
висловлювання
текст
мовленнєві навички
мовленнєві вміння
рефлексія над мовленням
об’єктивація мови
continuity
description
utterance
text
speech skills
speech abilities
reflection over the speech
object oriented speech
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Порядченко, Л. А. Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Леся Анатоліївна Порядченко; наук. кер. Л. О. Калмикова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 20 с.
Abstract: У дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано методику реалізації наступності в навчанні опису дітей 5-6-річного віку. Суть її полягає в подальшому поступовому розвиткові мовленнєвих навичок продукувати описи, що здобуті дітьми в дошкільні роки; осмисленні й усвідомленні суттєвих і формально-структурних ознак опису як одного із функціонально-смислових типів мовлення; виробленні на цій основі мовленнєвих умінь доречно добирати влучні мовні засоби для висвітлення ознак об’єкта, що описується, об’єктивувати опис як одиницю мови, здійснювати рефлексію над мовленням у формі опису та контроль над мовленням однолітків, що забезпечує розвиток у дітей комунікативних та лінгвістичних умінь продукувати описи. In the dissertation the methods of implementing the continuity of teaching description to the children at age from 5 and 6 have been examined, theoretically grounted and experimentally tested. The essence of these methods is to develop children’s future speech skills, aimed at creating descriptions obtained by them during their pre-school years, gradually and continuosly; to comprehend and realize the essential, formal and structural features of description as one of the functional and meaningful types of speech; to work out the abilities of choosing quite appropriate linguistic means capable to illustrate subject’s characteristics under description, to define the description as a unit of language, to perform the reflexion over speech in the form of description and the control children’s speech, enabling children to develop communicative and language abilities while creating descriptions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/794
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poryadchenko.pdf214.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.