Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/789
Назва: Теоретико-методичні засади професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської освіти
Інші назви: Theoretic-and-methodic grounds of the professional speech training targeted to the future translators of Chinese under conditions of university education
Автори: Попова, Олександра Володимирівна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Ключові слова: професійно-мовленнєва підготовка
майбутні перекладачі китайської мови
педагогічні умови
перекладацька компетентність
мовна компетенція
лінгвосоціокультурна компетенція
комунікативно-мовленнєва компетенція
перекладацько-дискурсивна компетенція
специфічно-технологічна компетенція
professional speech training
future translators of Chinese
pedagogical conditions
translation competence
linguistic competency
linguosociocultural competency
communicative speech competency
translation-discursive competency
specific technological competency
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Попова, О. В. Теоретико-методичні засади професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.02 / Олександра Володимирівна Попова; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель і методику професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови; обґрунтовано методологічні засади і визначено науково-теоретичні концепти професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови; розкрито сутність і структуру феноменів «професійно-мовленнєва підготовка майбутніх перекладачів китайської мови», «перекладацька компетентність майбутнього перекладача китайської мови»; уточнено поняття «професійно-мовленнєва підготовка», «перекладацька діяльність», «компетенція», «компетентність», «перекладацька компетентність». The system of the professional speech training targeted to the future translators of Chinese under conditions of university education has been elaborated, theoretically substantiated and experimentally verified. The methodological grounds of the designated training have been substantiated, its scientific theoretical concepts have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/789
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popova.aref.pdf349.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.