Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7874
Назва: Здоров’язбережувальний аспект виховання в дошкільному навчальному закладі як актуальна проблема у сучасному антропологічному просторі
Інші назви: Здоровьясберегательный аспект воспитания в детском саду как актуальная проблема в современном антропологическом пространстве
Health-preserving aspect of preschool education as an urgent problem in the modern anthropological space
Автори: Просенюк, Анжела Іванівна
Просенюк, Анжела Ивановна
Prosenyuk, Angela Ivanivna
Ключові слова: навчально-виховний процес
здоров'язбережувальний вектор виховання
дошкільний навчальний заклад
дошкільники
здоров'я дітей
учебно-воспитательный процесс
здоровьясберегательный вектор воспитания
дошкольники
дошкольное учебное заведение
educational process
health education vector
preschool educational institution
preschoolers
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Просенюк А. І. Здоров’язбережувальний аспект виховання в дошкільному навчальному закладі як актуальна проблема у сучасному антропологічному просторі / А. І. Просенюк // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 144-147.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано здоров'язбережувальний вектор виховання як одну з актуальних проблем сучасної дидактики. Розглядаються методологічні концепти організації навчально-виховного процесу у ДНЗ на формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у дітей дошкільного віку. The health-preserving vector of education is characterized as one of the actual problems of modern didactics. Methodological concepts of the organization of educational process in school on formation of health-preserving skills and abilities at children of preschool age are considered. Охарактеризован здоровьясберегательный вектор воспитания как один из актуальных проблем современной дидактики. Рассматриваются методологические концепты организации учебно-воспитательного процесса в ДОУ на формирование здоровьясберегательных навыков и умений у детей дошкольного возраста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7874
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prosenyuk Angela Ivanivna 2017.pdf2.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.